you kissed me like you ment it's Blurty Entries [entries|friends|calendar]
you kissed me like you ment it

[ website | other journal ]
[ userinfo | blurty userinfo ]
[ calendar | blurty calendar ]

blahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh fgjdfhgsjkhz [03 Oct 2003|03:52pm]
[ mood | cold ]
[ music | green day - macys day parade ]

yeah so im at toris house listening to Death Cab for Cutie - they're pretty cool. uhhhh yeah i talked to Dennis and Rickkkkkkkkkk <33333333333333333 on Wednesday and it was awesome. I talked to Dennis for like 30 minutes and Rick <3 for like 2 hours and a half. It was fucking great. He was angry though :( i tried to cheer him up as much as possible. i think it worked a little :) well, thats enought for now.

later,
katie

its that simple

gravedigger when you dig my gave.. [24 Sep 2003|03:49pm]
[ mood | calm ]
[ music | 'too high'-- Dave ]

i havnt updated in a while. im usually on xanga cuz no one leaves me comments on here :(. dave's new cd came out. its great. im listening to it now. student council elections are tomorrow and im nervous as fuck. ahh.. ok we'll im gunna start writing in here a little more so til then...

later,
katie

1 forget me| its that simple

ya.. [08 Sep 2003|03:53pm]
[ mood | tired ]
[ music | recess :-P ]

yeah so school sucked. of course. but im running for student council just to know that im not gunna win. hahaha. we got sports night tonight. i gotta see my 'boyfriend' even tho i dont think he is anymore do to the fact that he hasnt called me in 2 weeks. that asshole. never believe a guy when they say 'i've changed, im not a jerk anymore' loser. ok yeah well, i gotta go.. later

-katie

2 forget me| its that simple

i gotta peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee [05 Sep 2003|04:39pm]
[ mood | awake ]
[ music | blood, sex and booze - green day ]

i gotta pee - not cool.

going to the mall soon.

eh...

-katie

its that simple

i truely am sick of people [02 Sep 2003|12:49am]
[ mood | aggravated ]
[ music | catch 22 - kristina doesnt know i exist ]

i cant take people anymore, i mean lately all i've been hanging out with is kaitlyn and she's like the only one who ISNT bothering me. grr - i really cant take this anymore. my boyfriend sucks. its not tuesday and i havnt talked to him since last wednesday. almost a week. this is crazy. i have to dump him cuz i have feelings for this other jerk that kaitlyn doesnt like. worst thing of all is that kaitlyn is moving next summer. i swear it feels as if the world is like caving in on me. whatever's going on i know it must be for a reason, its Gods purpose, right? sometimes i just dont know. no one reads this fuckin site thats why i put all this shit on it.
thats another thing that bothers me, why cant i ever have a bunch of comments? IF YOU READ THIS READ THIS, LEAVE A GOD DAMN COMMENT!

this sucks. posuers are like flocking the nation. bargh.
-katie

2 forget me| its that simple

blah [30 Aug 2003|03:45pm]
[ mood | blank ]
[ music | tbs <333 [adam] - head club ]

yeah.. nothing really to say but that i love adam lazzara
and i told chris [toms friend] that i liked tom so tom knows
i havnt talked to tom but when i do i'll tell you what he said
tori's in the poconoes without me. i got invited but i couldnt go. damn babysitting.
als comming back tuesday :)
im going to brians about now.

sooo.. later,
katie :)

its that simple

[28 Aug 2003|05:37pm]
[ mood | devious ]
[ music | catch 22 - kristina doesnt know i exist ]

NO I WILL NOT HAVE SEX WITH YOU!!

..wait.. yes i will

1 forget me| its that simple

this sucks [27 Aug 2003|01:13am]
[ mood | **emo** right justine? ]
[ music | basket case -- green day <3 ]

im really starting to like hate my family -- my brothers team up on being gay sometimes. my dad is a basket case. [do you have the time to listen to me whine?] and my moms a bitch

ugh -- i need a vacation AWAY from my family

psh.. im emo

-katie

2 forget me| its that simple

yeahh.. [19 Aug 2003|12:24am]
[ mood | distressed ]
[ music | the >> NEW << tom green show ]

yeah so im back fro camp fer like 3 days now and tomorrow im going to staten island to visit my aunt with hepititis c and then the day after that im going down the shore.
im reallllllllly gunna miss rick cuz i miss him like hell now... dammit.. i wanna see him tomorrow when i come back from staten island.. i doubt it though..

ok im gunna go.. later
-katie

3 forget me| its that simple

WARPED TOUR, NIGGA [11 Aug 2003|01:36am]
[ mood | accomplished ]
[ music | alkaline trio - "we've had enough" ]

warped tour was crazy.. let me tell you what went down. it was what i wrote to Justine and i dont feel like typing it again.. lol
i crowd sufered 3 times
and i tried to be in the middle of TBS
but i got puished around WAYYYYY TOO much
and i got hit in the nose
so i was like.. fuck this.. im gunna enjoy TBS and not get trampled
but i moshed sooooooo much
i moshed in the circle. and skanked in my circle too
adam was so hot [thats the lead singer of tbs <3]
he crawled up the stage and he was hanging from the top!!!!
while singing!! upside down! REALLY high he was sooooooooo hot
oh yeah, and i met all american rejects and got their autograph.
RANCID was fuckin awesome. tim was like "I WANT ALL OF YOU MOTHER FUCKERS TO START A CIRCLE MOSH"
and so we did.. and i was right in the middle of it when they did. and so i moshed in the circle :)
and i also got out of TBS mosh cuz it was late and i couldnt see what was going on

>>>>>>> ADAM LAZZARA IS MY PIMP!!!! <<<<<<<<

i so happy. ok this is my last time writing fer a week. bye guys.
- katie

3 forget me| its that simple

warped tour tomorrow, nigga [09 Aug 2003|04:26pm]
[ mood | content ]
[ music | alkline trio - "we've had enough" ]

o man, so yeah, warped tour tomorrow, i can barely stand u n mylittle school girl boots.
tori's back from the shore. we should do something today.. hmm
o man i gotta pack and shit today... camp next week.. this is most likely the last entry im gunna put in fer a week... blahhh
IM GUNNA MISS ALL OF YOU GUYS!! <3 <3 <3 <3 <3 <3
[if anyone DOES read this....]

ok im gunna go,
later,
katie

its that simple

friends with benfits .. [07 Aug 2003|09:02pm]
[ mood | content ]
[ music | AFI - the leaving song pt. 2 ]

yeah me and will arent together anymore..

just friends...
with benifits...:-P!

we wanna get to know echother personlly, then we'll go back out most likely.. cuz we know what we both wan physically :-P

friends with benifts... awesome-ness..

igot my brothers show tomorrow.. will's gunna come cuz we're STILL BEST FRIENDS! haha.. and i get my braces off tomorrow too!! :-D
i also have my wrpd tour on sunday and me and alyssa are gunna find guys to hook up with

best friends with benifits, no braces, 2 concerts.. life is good...

im out like a jack rabbit on speed,
katie

its that simple

die, die, die my bride [03 Aug 2003|01:27am]
[ mood | anxious ]
[ music | "grave robbing the USA" - the muderdolls ]

yeah now im listening to <3 the murderdolls <3 i went to the mall today with tori and so my brother's really cool and really hot friend Brandon there. we hung out and i hung out with his friend, Will too. I gave Will my number . he called me tonight, but i was at tori's lol. hope he calls again. he was fucking hot as hell.

blue pixie stix are the best!!! <333333

then my parents picked me up [mind you with the '97 Mercury villarger Mini Van] right in front of where i was. i was so fuckin embarassed.
while i pulled away they all shouted "NOO! DONT TAKE KATIE!!" so that made me feel good. haha

later me and tori went back to her house.
we watched family guy. <3 stewie <3
then we went to the park. cuz i wanted to see if Brian Berson was outside.turns out he wasnt ):

we went to the swings and then otta nowhere Brandon [brothers friend] came by us. he was telling me that he told Will i was 15. haha. And that Will was talking about me or something. He said it was good becuse that meant he musta liked me. hahaha!

then tori of couse had to be home at 9:30 :( so we went back to her place.
me and tori danced to the murderdolls!!! lmao <3
then i went home and ate chinese.

later,
katie

1 forget me| its that simple

jello is cool [02 Aug 2003|02:32pm]
yeah it saturday and i have nothing to do. im about to shoot someone. grrr. tori's going down the shore tomorrow and alyssas coming back from her cruise. la la la i guess i can do something with my new milford crowd.

later,
katie
1 forget me| its that simple

if you want to distro my sweater, pull the string as a walk away [02 Aug 2003|12:17am]
[ mood | blah ]
[ music | kicking howard "63" ]

yeah i went to a show tonight. i was suppost to meet up with eric and i saw him, he said "hey, im gunna go walk around, i'll be right back" ...... 3 hours later i sent kaitlyn by him and he said "i'l be there in a few minuts" and guess what? he didnt! n surprise comming from a guy right? ugh..

yeah, so tomorrow i wanna go boy shopping at the mall... its gunna be saturday night, so their should be some major fox's there.

speaking of fox's, i might buy Detroit Rock City, only the BEST movie ever

yeah we hung out with this kid Dan... he was ok, but a real asshole. fuckin vegiterians.

alrighty, im out like a jack rabbit on speed

later,
katie

2 forget me| its that simple

people suck [23 Jul 2003|05:41pm]
[ mood | angry ]
[ music | spongebob ]

argh.. i really do hate people sometimes.. this all sucks.. fuck.. im gunna go..

whatever

2 forget me| its that simple

this might be good.. [14 Jul 2003|08:46pm]
[ mood | sleepy ]
[ music | bright eyes <3 ]

WARPED TOUR, NIGGA! [WHACHA!]

o man i hope i can find a niiiiice hot punk or emo kid.. jewy is gunna help me out though, buhaha

lifesavers.

i love adam from tbs

my nails are blue, black and pink

o man i didnt hang out with kaitlyn and cristina today lol I MISS THEM!!

buhaha

i went to the mall with tori and loni it was awesome. i went to pacsun i bought a 3 STUDDED BELT! [wha cha!]

then i went to hot topic and bought a the used shirt. im really starting not to like hot topic..

i go the mic and you got the mosh pit

ok sorry about that one

oh yeah, then we were walking and these guys from a band called kicking howard came up to us. the one was really hot. i sampled their CD and it was really good so i got one.. hmm..

yeah then i got a chaloupa

every time i go to taco bell the same lady that i asked for a chinchilla is there. hmmm...

i need to go boy shopping...

BRIGHT EYES --
KICKING HOWARD --
= VERY VERY GOOD!

I <3 CONOR OBERST!!

ok that enough for now.

God Bless,
Katie :)

1 forget me| its that simple

at tori's..... [09 Jul 2003|09:50pm]
[ mood | okay ]
[ music | MetallicA - one ]

hellllllllllllllllllllllllllllo

bye

its that simple

south park man.. [06 Jul 2003|01:15am]
[ mood | mellow ]
[ music | south park - - the movie :) ]

****I LOVE DENNIS DASILVA!****

http://www.facethejury.com/profile.asp?user_name=DeAdEnDpUnK

look at that! nuff said....

i was suppost to seepover kaitlyns tonight but i didnt cuz my dad was being a dick.. so i hung out with he and christina and went to see the fireworks on JULY 5th! HAHA it was hillarious. every time one would sizzle, we would do the wave and scream.. oh yeah... and i ran into tom too.. i was about to melt when i saw him.. haha

i might meet up with this girl from rochelle park... yeah.. i'll tell you later..

later

God Bless,
Katie -|-

1 forget me| its that simple

south park man.. [06 Jul 2003|01:13am]
****I LOVE DENNIS DASILVA!****
its that simple

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]